FORRETNINGSBETINGELSER

GLADSMILEY’s online egenkontrol og hygiejnekursus er et webbaseret system, der kan benyttes af personer eller virksomheder som ønsker at tage et hygiejnebevis på certifikat niveau samt brugen af online egenkontrol. Kurset svarer til et 3-dages certifikatkursus i fødevarehygiejne. Disse generelle vilkår gælder for alle brugere af GLADSMILEY.DK, og ved køb af kurser/adgang til systemet accepteres betingelserne.

GENERELLE OPLYSNINGER

GLADSMILEY.DK CVR 33517815 – Sankt Ols stræde 3. 4000 Roskilde. hej@gladsmiley.dk

PRISER

Prisen for vores egenkontrol samt fødevarehygiejnekurser fremgår af den til enhver tid gældende prisliste, der kan ses på hjemmesiden www.gladsmiley.dk. Alle priser i henhold til prislisten er Inkl. moms.

BRUGERNAVN OG LOGIN

Ved køb af vores egenkontrol/kursus bliver der tildelt et personligt password. Kurset kan påbegyndes straks efter du har modtaget din velkomstmail med loginoplysninger. Du vil modtage din velkomstmail med loginoplysninger indenfor 3 timer efter din betaling er gennemført. Hygiejnekursus skal bestås inden for 30 dage, fra den dag man har fået adgang til systemet. Efter 30 dage vil systemet automatisk slette brugeren.

ONLINE BETALING

Ved online betaling af vores egenkontrol/kurser sker betalingen med betalingskort (Dankort) og beløbet trækkes på betalingskortet ved købet. Vi tager ikke kortgebyrer. Når du betaler med et betalingskort, sker betalingen via ePay / Payment Solutions der er PCI-certificeret af Visa/MasterCard, og al kommunikation foregår krypteret via en sikker forbindelse (SSL – Secure Socket Layer

EAN BETALING

E-Faktura sendes elektronisk med en betalingsfrist på 30 dage. Du får adgang til kursussiderne og prøven indenfor 3 timer efter din tilmelding når EAN-nr. er oplyst på tilmeldingen. Ved tilmelding af vores fødevarehygiejnekursus via EAN-tilmelding, modtager du en velkomstmail pr. e-mail fra GLADSMILEY, senest 3 timer efter din tilmelding. Denne e-mail indeholder loginoplysninger. Dette gælder også for vores egenkontrolsystem.

KUNDENS FORPLIGTELSER

Kunden er forpligtet til at holde sit brugernavn og password hemmeligt.

Det er alene Kundens ansvar at leve op til fødevaremyndighedernes krav. GLADSMILEY stiller en række værktøjer til rådighed for at lette Kundens arbejde hermed, men det er fortsat alene Kundens ansvar at leve op til fødevaremyndighedernes krav.

BRUG AF KUNDENS NAVN/LOGO

Ved at underskrive vores aftale accepterer du, at vi som virksomhed har ret til at bruge dit firmanavn og logo som reference på vores hjemmeside og i markedsføringsmateriale. Dette kan omfatte, men er ikke begrænset til, at nævne dig som en af vores kunder og vise dit logo i sektioner, der præsenterer vores kundeportefølje.

FORTRYDELSESRET

Du har 14 dages fortrydelsesret på købet fra det tidspunkt, hvor du har modtaget velkomst e-mail. Fortryder du købet, bedes du skriftligt kontakte os via e-mail på hej@gladsmiley.dk og meddele, at du gør brug af din fortrydelsesret. Du skal samtidig oplyse os om dit navn, evt. firma, brugernavn (din e-mailadresse) og bankkonto, hvortil vi kan refundere betalingen. Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen. Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

KVALITETS- OG SERVICENIVEAU

Vi tilstræber at systemet er tilgængeligt 24 timer i døgnet året rundt. Dog er vi berettiget til at afbryde driften, når teknisk vedligeholdelse eller sædvanlig vedligeholdelse kræver dette. Vedligeholdelser tilstræbes henlagt til perioden mellem kl. 24.00 og 06.00. Vi tilstræber at systemet kan benyttes til fejlfri driftsafvikling i 98 % af døgnets 24 timer beregnet over et år. Mindre betydningsfulde fejl, hvor enkelte funktioner midlertidigt er ude af drift, men hvor det i øvrigt er muligt at opretholde normal drift, fragår ikke i systemets driftstid. Driftsændringer, som du er ansvarlig for, samt udefrakommende driftsforstyrrelser eller afbrydelser af din netforbindelse og lignende, er ikke omfattet af ovennævnte driftstid. Vi foretager dagligt backup af alle data, der er lagt i systemet af dig gennem hygiejnekurset. Sidst gemte backup anvendes såfremt der har været nedbrud og reetableringen af systemet nødvendiggør det.

FORTROLIGHED OG BRUGSRET

Vi er forpligtet til at holde dit password hemmeligt, således disse ikke kan benyttes af tredjemand.

Vi har enhver ophavsret forbundet med systemet og du erhverver alene brugsretten til systemet.

Vi har tavshedspligt vedrørende dit kursus og prøven.

FORPLIGTELSER OVERFOR DET OFFENTLIGE

Vi stiller digitalt materiale til rådighed for dig.

Det er alene dit ansvar at leve op til alle krav stillet af offentlige myndigheder.

FEJLMELDING

Fejlmelding og support kan på følgende måde ske alle ugens dage mellem 9.00 og 21.00. Afhjælpning af fejl sker uden beregning for dig.

FORCE MAJEURE

Vi er ikke ansvarlig i force majeure situationer.

BEKRÆFTELSE AF AFTALEN

Ved køb af GLADSMILEY egenkontrol/fødevarehygiejnekursus accepteres vilkårene.

REKLAMATIONSRET

Købelovens regler gælder for varekøb, men ikke ydelser. Det betyder, at du som udgangspunkt ikke har 2 års reklamationsret. Men er du ikke tilfreds med ydelsen kan du naturligvis kontakte på følgende
e-mail: hej@gladsmiley.dk

PERSONDATAPOLITIK

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os: Navn, adresse og mailadresse. Vi registrerer de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hos GLADSMILEY.DK og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Den dataansvarlige hos GLADSMILEY er GLADSMILEY. Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig. Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: hej@gladsmiley.dk

 

IKRAFTTRÆDEN

Vilkårene i nærværende aftale træder i kraft den 1. januar 2023.

STANDARDFORTRYDELSESFORMULAR

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende) Til: gladsmiley.dk
 E-mail: hej@gladsmiley.dk Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende

varer/tjenesteydelser:

Bestilt den:

Modtaget den:

Forbrugerens navn:

Forbrugerens adresse:

Forbrugerens underskrift:

Dato: _________________ (kun hvis formularens indhold meddeles på papir)

Cookiepolitik for GladSmiley

Sidst opdateret: 10. april 2024.

Hos GladSmiley, tilgængelig fra www.gladsmiley.dk er et af vores vigtigste prioriteter privatlivets fred for vores kunder og besøgende. Denne Cookiepolitik beskriver hvilke typer af informationer der indsamles og optages af GladSmiley og hvordan vi bruger det.

Ved at bruge vores hjemmeside accepterer du vores brug af cookies i overensstemmelse med denne Cookiepolitik.

Hvad er cookies?

Cookies er små tekstfiler, som anvendes til at lagre små stykker information. De lagres på din enhed, når hjemmesiden indlæses i din browser. Disse cookies hjælper os med at gøre hjemmesiden fungerende korrekt, gøre den mere sikker, give en bedre brugeroplevelse, samt forstå hvordan hjemmesiden præsterer og at analysere hvad der virker og hvor det behøver forbedring.

Hvordan anvender vi cookies?

Vores hjemmeside anvender primært cookies til følgende formål:

  • Nødvendige cookies: Disse cookies er afgørende for at kunne tilbyde dig de tjenester, der er tilgængelige gennem vores hjemmeside og for at du kan bruge visse funktioner.
  • Funktionalitetscookies: Disse bruges til at genkende dig når du vender tilbage til vores hjemmeside og tillade os at tilbyde forbedret og mere personlige funktioner, såsom at huske dine informationer til næste besøg.
  • Analytiske og Præstations cookies: Disse cookies anvendes til at indsamle information om trafikken til vores hjemmeside og hvordan brugere interagerer med hjemmesiden.

Hvilke typer cookies anvender vi?

  • Session Cookies: Vi anvender session cookies til at drive vores service.
  • Præference Cookies: Vi anvender præference cookies til at huske dine præferencer og diverse indstillinger.
  • Sikkerheds Cookies: Vi anvender sikkerheds cookies af sikkerhedsmæssige årsager.

Administrering af dine cookies præferencer

Du har valget om at acceptere eller afvise cookies. De fleste webbrowsere accepterer cookies automatisk, men du kan normalt ændre dine browserindstillinger til at afvise cookies, hvis du foretrækker det. Denne handling kan forhindre dig i at tage fuld fordel af hjemmesiden.

Kontakt os

Hvis du har nogen spørgsmål om denne cookiepolitik, kan du kontakte os: